kouzlo japonských masáží shiatsu


Dr. med. Katharina Kratochwil

11.02.2014 13:27

I am Petr Zavodny's client since more then a year and get shiatsu treatment all two weeks.
 I have a chronic neurological disease and also from time to time some little problems like back-pain, problems with digestion or a flue. This little problems vanish very quick, and with my chronic disease i feel well supported by shiatsu. I can not say what exactly is helping me, but 
I feel somehow "addicted" to get regular treatments :-) They relax me, and I feel I get something good for my body.
 Petr takes his work very seriously. Even I have sometimes pain during treatment or come into strong processes I feel safe and treated with much care. I think he has a good feeling for what is important at the moment for the client.
 He also provides a cozy and safe place in his salon or wherever he does the treatment.
I am happy I have the opportunity to get regular shiatsu by Petr, he is great masseur.
Katharina

Překlad:
 Jsem klientkou Petra Závodného po dobu více jak roku a dostávám Shiatsu přibližně každé 2 týdny.
 Trpím chronickou, neurologickou nemocí a čas od času mám rovněž menší potíže jako bolesti v zádech, zažívací problémy, nebo chřipku. Tyto problémy ale mizí velmi rychle a i s mou chronickou kondicí se cítím díky Shiatsu velmi podporována. Nemohu říci, co mi přesně pomáhá, ale cítím se tak nějak "závislá" na pravidelných ošetřeních :) Mohu díky nim relaxovat a také cítím, že dělám něco dobrého pro své tělo.
 Petr bere svoji práci velmi seriozně. I když mám někdy bolesti v průběhu ošetření, nebo se dostávám do silných procesů, tak se cítím bezpečně a ošetřována s velkou péčí. Myslím, že má dobré cítění pro to, co je v daný moment pro klienta důležité.
 Také (Petr) dokáže vytvořit útulný a bezpečný prostor ve svém salonu, či kdekoli, kde provádí ošetření.
 Jsem moc ráda, že mám možnost dostávat pravidelná ošetření od Petra, je skvělý masér.
 Katharina

—————

Zpět