kouzlo japonských masáží shiatsu


Michal Konečný

30.07.2016 16:11

S panem Závodným se znám od roku 2013 a to díky manželce, která mně zakoupila dárkový poukaz na shiatsu. Musím říci, že to bylo to nejlepší, co mě a mé chronické bolesti zad mohlo potkat.

Po 2 letech pravidelných návštěv shiatsu, které vždycky moje záda daly dohromady, nastal další posun, který hodnotím jako přechod od pasivní role k aktivní a tou bylo cvičení jógy. Jelikož jsem zažil cvičení jógy v kolektivu lidí, tak můžu jen doporučit cvičení s panem Závodným, které (včetně shiatsu) je založeno na úplně jiném principu a tím je osobní přístup ke klientovi…jeho aktivní zájem o vaši osobu, rady, doporučení a profesionální přístup posunou vaše zdraví a dovednosti dále.

Na stránkách pana Závodného jsem našel, že používá přezdívku Petr Klíč a mně se ihned vybaví klíč ke zdraví, takže všem, kteří chtějí být zdraví a plní energie doporučuji kombinaci jógy a shiatsu.

—————

Zpět