kouzlo japonských masáží shiatsu


Monika Jánská, na mateřské

21.11.2013 18:54

Jsem moc ráda, že jsem se po porodu ze všech možných masážích rozhodla právě pro shiatsu, přesněji pro shiatsu od Petra. Petr je velmi milý, empatický a šikovný člověk a je na něm vidět, že práce ho opravdu baví. O shiatsu jsem do té doby nevěděla téměř nic a opravdu mě překvapilo, jak komplexně tato masáž dokáže člověka řešit, doslova harmonizuje tělo i duši a přesně to jsem po ne zrovna bezproblémovém porodu potřebovala.
   Během roku jsem absolvovala poměrně intenzivní řadu masáží. Bezprostředně po nich jsem se cítila vždycky neuvěřitelně osvěžená, jak fyzicky, tak psychicky a z dlouhodobého hlediska vnímám výrazné zlepšení původních potíží. Navíc je skvělé, že mi Petr vždycky vyjde vstříc s termínem, s mimčem to někdy není jednoduché. A když je potřeba, můžu jej vzít i s sebou; Petr upraví místnost tak, aby pro něj byla bezpečná. Super je taky poloviční cena pro maminy na mateřské. Za sebe tedy velice doporučuji.

—————

Zpět